Σύντομα η λειτουργία πλατφόρμας καταγγελιών στην ΑΑΔΕ – Νέα εφαρμογή για κινητά – Tablets για ελέγχους

ΑΑΔΕ: Προχωρά στην ανανέωση του πληροφοριακού συστήματός της – Επέκταση της ψηφιοποίησης σε όλους τους τομείς ελέγχου αλλά και εξυπηρέτησης πολιτών

Η ανανέωση του πληροφοριακού συστήματος της ΑΑΔΕ με κεντροποίηση των υπηρεσιών είναι μέσα στους άμεσους στόχους της διοίκησής της. Μέσα από τα κονδύλια του Ταμείου Ανάκαμψης θα διατεθούν περίπου 260 εκατ. ευρώ για τη διεύρυνση του ψηφιακού μετασχηματισμού, δήλωσε ο κ. Πιτσιλής σε εκδήλωση της KPMG για τους CFO που διεξήχθη την Πέμπτη. Θα δοθεί ιδιαίτερη έμφαση σε θέματα business intelligence, Data analytics, θα υπάρξει σύνδεσμος για τα Τελωνεία προκειμένου να προχωρήσει η καταπολέμηση του λαθρεμπορίου και η ψηφιακή εφαρμογή για τα Δελτία Αποστολής.  

Στόχοι και εργαλεία

Οι στόχοι εστιάζονται σε 3 τομείς

  1. Φορολογικός έλεγχος και συμμόρφωση
  2. Αποτελεσματικότερη είσπραξη
  3. Εξυπηρέτηση πολιτών

Tablets για ελέγχους, σύνδεση POS και ταμειακών με ΑΑΔΕ, εφαρμογή για κινητά

Ανάμεσα στις προσεχείς κινήσεις που θα κάνει η ΑΑΔΕ μέχρι τον Ιούλιο θα είναι η χρήση tablets για τον έλεγχο, η δημιουργία πλατφόρμας καταγγελιών που θα ανοίξει σε λίγες μέρες (σ.σ. αναμένουμε για περισσότερες λεπτομέρειες), η βάση δεδομένων και ποιοτικών ελέγχων και κυρίως η σύνδεση των POS με τις ταμειακές και απευθείας μετάδοση δεδομένων στην ΑΑΔΕ που είναι το μεγάλο project του 2023. Ταυτόχρονα θα δημιουργηθεί νέα εφαρμογή για κινητά με βασικές λειτουργίες και προσωποποιημένη πληροφόρηση.

Ο κ. Πιτσιλής έκανε μία αναδρομή στο MyAADE και στα επιτεύγματά του (126 εφαρμογές, 200 διαδικασίες) τονίζοντας ότι υπάρχει ακόμη μεγάλο περιθώριο βελτίωσης όχι μόνο στις front line επικοινωνίες αλλά και στις λειτουργίες διοίκησης ‘πίσω από το γκισέ’.

Related Posts